Merhaba anneler bana bisey diyin ne olur doktora gittim açlık kan şekerim yüksek çıktı 32 haftalik gebeyim şeker yuklemesinden sonra oldu böyle diyetisyene gidiyorum şekerli gıdalardan uzak duruyorum ama sabah açlık şekerim yüksek çıkıyor aranızda böyle olan var mı