lux38 benim ense kalınlığı ölçümü yapıldı tıpta perinatoloji 2.5 ölçtü sınırda dedi korktuttu şehir Hastanesi’ne perinatoloji 1.7 ölçtü arada bayağı fark var üçüncü bir perinatoloğa gittim oda normal göründüğünü söyledi , tıp doktorunü gittiğim gün cinsiyet öğrendim ense kalınlığını duyunca sevincimi yaşamamıştım