Merhaba hanımlar. 35.haftadayım. İki gündür alt karın ağrısı yaşıyorum nst de sancım çıkmadı. Doktor alttan muayene de etti açılmam yok dedi. Ama göbeğin düşmüş dedi. Bebek doğum kanalına girmeye başlamış dedi. Uzan dinlen sadece iş yapma dedi. Sizce tahmini ne zaman doğum gerçekleşir böyle olan var mı?
Alt karın ağrısı neden oluyor sizce