Merhaba arkadaşlar öncelikle kınamamanızı istiyorum. Bazı psikolojik sorunlarım var. Öfkemi kontrol edemiyorum. Eşimle tartıştığımız esnada bebeğimin beşiğine birkaç defa vurdum. O da sarsıldı. Dünden beri uykuyu reddediyor. Acaba neden? Çok vicdan azabı çekiyorum