hafize02 ben bundan tam 4 ay önce aynısını yaşadım, kanama alanını 5 haftalıkken görmüştü doktor ancak önemi yok plasenta büyüdükçe içine alır onu demişti. Hiçbir progestan ilaç vs bir şey vermedi, 1 hafta sonrasında ise kanamam başladı ve kesen dağılmış dedi… kendiliğinden düşük yaptım. Umarım sizinki ilaçlarla desteklendiği için tutunur, bol bol dinlenin ve ihmal etmeyin 🙏🏻