masal1612 Merhabalar rengl 21 Ekim’de bitti 24 Ekim’de test yaptım hamileyim şükür elhamdülillah ama 2 3 gündür kahve rengi lekelenmem var bu normal mi bide alt karnım kasıklarımda adet olcakmışım gibi sancı
Siyahbeyaz_ masal1612 testin resmini atsana kuzum? Adetin çok olduysa bı doktor görün, azsa yerleşme kanaması olabilr.
yoncahan masal1612 ay nasıl şüphelendiniz peki hem adet görüp hem hamile olan çok nadir olabiliyormuymuş böyle kaç haftalık? Bir de regli kanamasından farklı mıydı? Nasıl şüphelendiniz? Regli bitti 3 gün sonra mı test yaptınız
masal1612 yoncahan benim arkadaşım 3 ay adet gördü 3 aylıkta hamile çıktı suan hamilelik normal değil ki her an hersey olabilir kolayda degil bişey
masal1612 yoncahan 980 çıktı beta ama kanın yükselmesinede bakcakmış dış gebelikte olabiir dedi bana dua edin olurmu i
yoncahan masal1612 ilk gebeliğin mi olacak aile de regli görüp hamile olan var mı? Rabbim kalbine gönlüne göre versin hayırlı haberler al inşallah 🤲🏻🫶🏼