Bekarken vardi zaten kabizlik hamileligimde daha çok arttı ve basur oluştu doğum yaptım sezeryan ile doğumdan sonrada devam etti kanamalarim çoğaldı makattan tuvaletimi yaparken çok canım yanıyor sürekli su içiyorum ama fayda etmiyor ne iyi gelir doktora gitmekten de çekiniyorum.