Saraylokumu bebeğim 6.ayına yaklaşıyor hep kendime dönük kullandım çünkü ilk dönemler malum kusma vs olursa diye bir de rüzgarı kesiyor önünde sen oluyorsun arkasında zaten tentesi oluyor ama öne baktığında rüzgarı kesemiyorsun örtü örtsen rüzgardan içeri vs kaçabiliyor yani bebeğin ne alemde olduğunu göremiyorsun ama ilk zamanlar görmen lazım he artık yavaş yavaş dışa dönük kullanıyorum çünkü bakınmak istiyor rüzgar olmadığı zamanlar dışa döndürüyorum yani iç kısmı özellikle bebekken ve rüzgarlı havalarda dış kısmı da biraz büyüyünce bakınmak istediğinde lazım oluyor ☺️