buse9420 Kızlar gecikmemin 4. Günü kan verdim beta 19 çıkmış normal mi çok düşük geldi bana idrar tahlilide vermiştim idrar yolu enfeksiyonuda çıkmış pazartesi tekrar kan vericem ama korkuyorum
ozbekkk buse9420 bendede 3 gün gecikme ile 30 çıkmıştı canım önemli olan 2 gün sonra kan verdiğinde iki katına çıkmış olması şuan mesela 8+2 haftalık hamileyim
buse9420 ozbekkk sağlıkla kavuşun inşallah canım evet pazartesi tekrar kan vericem bakalım hayırlısı olsun inşallah