Merhabalar, normalde bebeğim çok hareketli. Son zamanlarda bi azalma vardı zaten ama dünden beri hiç hareket etmiyor sanki. Her şeyi yapıyorum, biraz hareket edip duruyor yine. 2 saat içinde 10 hareket alıyo muyum emin değilim. Almıyorum gibi. Doğuma yaklaştığımız için mi yoksa bir problem mi var sizce? Acile gitmeli miyim?