Kızlar kusura bakmayın çok panik biriyim özellikle sağlık konusunda bir kaç postta beni görmüş olabilirsiniz
Bilmeyenler için yazayım
3 hafta oldu kanamam oldu daha bebeği görmedimdi o zaman 2 gün hastanede kaldım bu perşembeye kadar günde 3 kere progastan içiyordum 3 günde 1 iğnem vardı perşembe günü kontolde doktor bırak kanaman gelmiyorsa diye tamam dedim akşam üstü kahverengi akıntım gelmeye başladı yine
cuma günü yolculuk yapmam gerekiyordu doktor sakınca görmedi idi
Bugün cumartesi halen az da olsa geliyor bugün son iğnem var biliyorum endişelenmemem gerekiyor ama içim içimi yiyor biliyorum pembe ve kırmızı olursa riskli ama pazartesi doktora gitmeliyim mi ne kadar sürede geçer ki ilacı kullanmaya devam ediyorum 9 haftalık
Birde kahverengi akıntı varken vajinal kullansam direk keser mi ki