greybrde Kvser bende çok istiyorum homend markasının Alex lizer var 8 bin ₺ şuan bir fenomen almış baya memnun fiyatta iyi ayrıca silme özelliği de var onu bi inceleyin isterseniz
1ogrencianne Kvser roborock q8max var bende. Kauçuk fırça olduğu için fırçanın temizliği çok kolay oluyor. Kıllar yanlarına dolanıyor hemen açıp alıyorsun. Aşırı memnunum. Silerken iz bırakmıyor. 🌸
Seyda-06 Kvser sürekli onunla olmasada gayet işe yarıyor ben elim ayağım diyorum bazen evde değilken çalıştırıyorum takılacak bişey yoksa yolda misafir haberi aldığımda çok fayda ediyor yerimden kalkasım olmuyor halıları güzel süpürüyor halılaran kenarında kalıyor bazen onu şöyle bi mendille alıyorum pratik almışken imkanın varsa iyi bişey al ve tepesinde o yuvarlak olmayandan veya otomatik kapananlardan almanı öneririm
Sayoss Kvser ben çok memnunın elim ayağım oldu resmen günlük evin tozunu alıyor özelliklede bebekten sonra çok kolaylık oldu eşim bile bayılıyor iyiki almışız diye her misafir gelip gittiğinde açıyoruz bi posta ev tertemiz bu arada xaomi mop 2 pro almıştım ben 3 senedir kullanıyorum
Esiin_ Kvser yaklaşık 5 senedir Roborock kullanıyorum çok şükür tık demedi sadece fırça filtre falan değiştirdim hala çok iyi çalışıyor hem süpürme hem silme olarak kullanıyorum imkanınız varsa yeni modellere bi bakın 🫶🏻
cdss Kvser Roborock bacım başka marka düşünme şu an piyasanın en iyisi . Roborock s8 kullanıyorum 6 sene oldu anneme kayınvalideme aldırdım hepimiz çok memnunuz
Glnrgz Kvser ben de hep almak istiyordum eşim de ne gerek var çok saçma bir şey falan diyordu. Ama dinlemeyip aldım sonra hamile kaldım. hamilelik sürecince değil süpürge çalıştırmayı kolumu kaldıracak halim olmuyordu. Süpürgeyi de eşime yaptırıyordum. Bir süre sonra robotu çağır yapsın demeye başladı. Şu an elimiz ayağımız oldu resmen. Ben robocock s8 kullanıyorum. Mop özelliği de var hem süpürüyor hem siliyor çok memnunum.
zelis61 deniztaylan bende de s7 sonic var evimde bugün bozulsa yarın hemen alacağım ilk ürün robot supurgem olur 😄
mickey Kvser Robotu bir köşeye atanı ben henüz görmedim. Belki çok temizlik hastası olanlar yaptığı temizlikten memnun kalmayıp kullanmıyordur onun dışında Kadir ezildi bile arada robot çalıştırıyor evinde🙂 Memnuniyet derecesini bilemem ama rahat edeceğin kesin. Ben başka işimle uğraşırken ona odaları süpürtüyorum %90 yüküm hafiflemiş oluyor. Ve Roborock bu konuda çok iyi bir marka. Bütçeye göre modelleri çok fazla ama dediğim gibi alacak olduğun model de en çok çekim gücüne ve saç kıl tüy dolanıp dolanmadığına dikkat et.
Alya05 Kvser Roborock s8 sonic kullandım gerçekten çok iyi insanın eli ayağı oluyor sanki evde yardımcı var evi sana temizliyor , çarpma önleyici kısmı sarı geldiği için iade ettim , şimdi roborock Max plus sirapişi verdim oda bugün yarın gelir
Kubra_kbr mickey merhaba bende s8 Pro düşünüyorum. Güzel siliyor mu. Yedek bezini nerden alıyorsunuz. İyi Süpürse bile güzel temiz silmiyor diyenler var sizin düşünceniz nedir
mickey Kubra_kbr Yedek parçaları trendyoldan satılıyor set yada tek tek şeklinde. Çok pahalı değil. Silme konusunda ben memnunum. 3 seviye var az orta yada biraz sulu sil şeklinde. İçine hiç bir kimyasal koymama rağmen saf su hali ile bile güzel siliyor beni tatmin ediyor. Sadece pervazlar kalıyor onu da ben bir bez ile dolanıveriyorum arada. Süpürmesinden zaten memnunum. Her çalıştırdığımda çöp kutusu ful doluyor. Eğer alacaksan şuan fiyatı bayaa düşmüş. Ben 22500e aldım yanında braoun blender doğrayıcı set hediye idi. Hepsiburada kendisinden aldım
mickey Kubra_kbr Güzel silmiyor diyenlerin kullandığı marka hangisi bir onu öğrenmek gerek bir de herkesin bir makinadan beklentisi farklıdır. Ben hem hamileyim şuan hemde bir tane küçük çocuğum var. Temizlik yapamıyorum haliyle onun yaptığından da memnunum
nurssmom Kvser kesinlikle rabot süpürge istek değil ihtiyaç. Xiaomi x10 kullanıyorum çok memnunum. Kesinlikle çöp istasyonlu alın
Alimenur Kvser bende bir hafta önce araştırmalarım sonucu beğendiğim dreame L10s plus ı aldım Media Markt ta indirimdeydi silme süpürme özelliği de var hamileliğim biraz zor geçiyor ağrılarım olduğu için sürekli süpüremiyprdum gerçekten elim ayağım oldu çok sıcak bakmayan eşim olsun çok titiz olan kayınvalidem olsun onlar bile çok beğendi gerçekten memnunum iyi ki almışım