Reglime göre 7 haftalık hamileyim dün ultrasona girdik iki kese gördü doktorum. İkisi devam da edebilir biri devam edebilir ikisi devam etmeyebilir dedi. Keseyi gördük içleri de dolu embriyolar var. Ama kalp atışlarını duyamadık sizler ne zaman duydunuz? İnşallah haftaya duyarız lütfen 🥺 dua edim bana