anneolmayiseviyorum Arkadaşlar 7. Günde test yaptıran var mı. Çok heyecanlıyım test yaptırsam mı acaba
HavvaM0806_ anneolmayiseviyorum canım bence kan testini bekle çok zor süreç beklemek ama dayan ben 10.gun kan sonucumla ogrendim
btl194 anneolmayiseviyorum inşallah güzel haberi alıp burda da paylaşırsınız Rabbim nasip etsin inşallah 🤲🏻
anneolmayiseviyorum ruzgar_bulut_ hadi ya 😇… Bnmde yarın 8. Günüm bakalım hayırlısı ile pozitifi görürüm inşallah. Rabbim gönlümüze göre hayırlısını kolaylıkla nasıp etsin inşallah 🥹
anneolmayiseviyorum Bugün 8.günümdü evde test yaptım ama çıkmadı çok üzüldüm. Ayın 30 unda İnşallah kan testinde çıkar 🥹