ozgeysr ben yıllarca
Uğraştım iğneler ilaçlar derken 3 kez düşük yaptım 3.
Düşük 4,5 / 5 aylıktı ciddi yıpratmıştı beni üstüne pandemi oldu derken pes etmiştim o dönem tüp bebek
Aşılama vs de yapmıyorlardı en çetrefilli zamanlarıdo pandeminin. Sonra memleketimize tayin olduk çok istiyordum tabi düşüğüm üstünden 2 sene geçti. Tayin sonrası bi tatile gittik dönüşte ben hamile olduğumu öğrendim inanamadım o kdr iğne ilaç tedaviyle 6 sene sorun yaşadım tutan bebektede de düşük sorunu yaşadım derken asla tedavisiz hamilelik
İhtimalim Yoo gibiydi pes etmiştim ve resmen psikolojik olarak en rahat en mutlu olduğum dönemde kendiliğinden olmuş imkansız Gibiydi inan artık bana nasip değil diyordum ama böylesi durum mucize gibiydi. 6. Yılımızda anne olabildim 🙏 psikolojinim kafa rahatlığının önemine ben inandım inanıyorm. Gerekirse antifdeiresan iste bana kadındoğumcum mutluluk hormonu salgılatsn bi antidepresan yazmıştı iyi hissettiriyordu. Cocugum 2,5 yaşında ve 2. Çocuğuma hamileyim yime tedavisiz pes etme moralini bozma başka başka doktorlar dene