Selam kızlar ikinci doğumum olduğu için sezaryen olacağım 29 ekime gün almıştık. dün sabah 5 gibi sancılarım başladı. Çok hafif ama düzenliydi. İki saat takip edip magnezyum aldım duşa girdim azaldı sancılar. Öğleden sonra tekrar başladı akşama doğru çoğaldı. Eşime haber verip tekrar duşa girdim. Duştan sonra yine sakinleşti ama devam etti. Hastaneye gittik sancılarım çıktı ama 60-70 civarı. Doktorum sezaryen için yeterli istersen alalım istersen biraz daha takip edelim dedi. Bir ihtimal geçer diye bekleyelim dedim. Eve geldim bi duşa daha girdim rahatladı. Şimdi aşağıdaki şekilde ama çok daha güçlü sancılar. Hazırlanıp hastaneye gideceğim birazdan. Sanırım bu sefer geri dönmem. Dualarınızı bekliyorum.
