2kizannesi30 vallahi çevremde o kadar kişiye down sendromlu olacak denildi ki. Testlere hiç güvenmiyorum ben. En yakınlarımın başına geldi. Ve hiçbirisi down sendromlu doğmadı. Ben yaptırmadım ikili üçlü testleri. Doktor aldırır mısın öyle bir şey olsa dedi hayır dedim. Ve şöyle yanılma payı gerçekten çok yüksek. İçini ferah tut. Arkadaşım yüksek riskli çıkmıştı 20’de 1’di sanırım. Onunki de sendromsuz doğdu. Rabbim iyisini bilir hiç zehir etme kendine. Doktor önemli bir şey görse söylerdi zaten 💐💐