Eliffbaby biz yaşadık, oğlumun sarılığını nerdeyse 4 aylıkken bitti diyebilirim, bende sizin gibi araştırıyordum asla cevap bulamıyordum, olabiliyor böyle şeyler, normal sarılık değildi, anne sütü sarılığı diyordu doktoru, sütümde ki bişey onu aktif ediyormuş 🥲 bide üstüne karaciğer enzimleri yüksek çıkıyordu, oğlum çikolata gibi gezdi aylarca 😅 yavrumun sarılığı bitince bi baktık ki beyazmış çocuğum 😂