Seda_nur4760 16 haftalık hamileyim ikinci gebelik daha hareket yok normal mi acaba sürekli hastaneye gidemiyorum 2 hafta önce gittim 1 ay sonra gel dediler
Papatya05_ Seda_nur4760 2.gebelik 17 hissetmeye başladım minik minik korkutma hiç kendini rabbime emanet et içini ferah tut
Seda_nur4760 3boysmom 2. Hamilelik daha erken hissediliyormuş ya öyle diyorlar mersl ettim geçenlerde bir defa damar atar gibi karnım da atmalar gördüm dedim hareketi ama 2 hafta olmuştur daha hiç hissetmedim
3boysmom Seda_nur4760 bende öyle okudum hep burda çokta ümitlendim erken hissederim diye ama öyle olmadı🥲
bebeklerim__ Seda_nur4760 tabi endislenemekte haklisin ama 1 hafta 2 hafta daha bekle bakalım insallah hissedersin
dilos2434 Canım ikinci hamileliğim 24 haftalığım bağırsak hareketi gibi hissediyorum bebeğin eşi önde çünkü
Seda_nur4760 dilos2434 eşi önde derken nasıl yani balım anlamadım benim bebeğin eşi de aşşada demişti doktor ondan da olabilir mi
Seda_nur4760 Papatya05_ inşallah canım Allah razı olsun Allahım esirgesin bizlere bağışlasın inşallah