kızlar doğuruyorum galiba 22:40’da düzensiz olarak kasılmalarım başladı saat 11e doğru sancım geldi hafiften belimde hissettim şu an midem inanılmaz bulanıyor sancılarım arttı şiddeti de arttı duşa girdim hastaneye gitmek için biraz daha beklemek istiyorum çünkü dayanabiliyorum sancıya ilk doğum için herkes evde çek sancını demişti sizce ne zaman gideyim
