Buseea0279 bartulies canım reglim gecikti benim 22 ekşmdi ben 23 Ekim doktora gittim lanet olası kan almadı git 2 gün somra gel dedi pazartesi başka doktora gidicem de dayanamadım test yaptım o zamanda test yapmıştım çok silikti o da
Buseea0279 Sss1947 5 dk ama bilemedim zaten regl gecikmem var daha önce de test yaptım p da silikti doktora gittim kan almadı gıcık pazartesi başka doktora gidicem
Sss1947 Buseea0279 özele gidip direk sadece beta verebiliyorsunuz hiç muayene olmadan direk test parası verip öylede yapabilirsiniz öğrenme amaçlı
Buseea0279 Sss1947 evet 2 bin lira fiyat veriyorlar bir kan alma için. O yğzden gitmedim özele ypksa gidecektim
Sss1947 Buseea0279 he onu bilemiyorum ben 8 ay önce normale göre daha küçük bir özelde 300 e vermiştim
Buseea0279 Beyzanury1234 inşallah vardır ya çok heyeacanla bekliyorum daha net görmeyi umuyordum çizgiyi daha önce de yaptım test 2 gün önce p da silikti çünkü
durdane2 Bende 1,2 gün geciktim test yaptım silik çıkmıştı şuan 26 haftalık hamileyim. Sizinde pozitif hamile değilseniz ikinci çizgi çıkmıyor
Buseea0279 ozgeysr senşnde benim gibi çok silik canım var gördüm ama baya silik kan vermek ikimiz içinde en iyisi
ozgeysr Buseea0279 ben 9 ekimde ovitrelle vurdumm varsa cikar diyolar ama gec dollenme mi acaba diye dusunuyorum sat 29 eylul zaten daha 5-6 gun var reglime nasip ama umut etmeden duramiyorum
Buseea0279 ozgeysr bende öyle umut etmeden duramayız tabi heyecanlanıyoruz çok normal umarım vardır kan verirsen haber ver
ozgeysr Buseea0279 pazartesiyi beklerim galiba kan icin esimi de kesin bisey olmadan umutlandirmak istemiyorum o benden daha cok uzuluyor ben daha cok strese giriyorum oyle oldukca