Kizlar 11+3 haftalık olduk kendi doktoruma randavu bulamıyorum devlet hastanesine gidiyorum bu arada aynı hastaneden başka bir doktora gitsem sonuç için kendi doktoruma gitsem nasıl olur yani sistem üzerinden görüyorlar zaten sonuçları ama sistemleri ortak mıdır bı bilginiz var mı bu konuda
Son olarak 13.haftaya kadar mi yapılıyordu bu tarama 2.hamileligim ama çoğu şeyi unutmuşum