ilayda3565 hiç korkma. Evet biraz ağrın olucak ama unutucaksin. Ben suyum geldikten sonra evde sancımı çekmek istedim. Oturamiyordum sanki tuvalete gitsem geçecek gibi geliyordu. Akşam 8 de gittik hastaneye gece 3 e kadar açılmanin uygun hale gelmesini bekledik. O süreçte yattım sadece uzandım çok terledim ama dayanamayacağım bir ağrı değildi. 3 de doğuma girdim 3 ikinmada çıktı. Ne bağırdım çağırdım ne ortalığı yıktım. Sesim çıkmadı. Çocuk doğduktan sonra ağrı falan kalmayacak rahatlicaksin hele ki o minik suratı gördün mü oh ne iyi ki diceksin. Güzel şeyler düşün. 🥰