Hanımlar ben 16 haftalık hamileyim bebek 1 hafta önden gidiyor şimdiye kadar hiç bir sorun yaşamadım. Bana söylenen tek şey rahme giden damarlarda çeltik var bunun için coraspirin kullanman lazım dediler. Folik asit kullanıyorum d vitamini ve demir de kullanıyorum. Eşimle kan uyuşmazlığımız yok.
Hiç bir şeyim yoktu bir anda oluk oluk kan geldi. Önce devlete gittik vajinal ultrason yaptılar. Bebek kalbi atıyor dediler progestan verdiler gönderdiler. İçimiz rahat etmedi özele gittik. Kalbini dinledik. Rahimde kan yokmuş. Neden oldu diyoruz net bir şey söylemiyorlar. Progestan iğnesi vurdular fitilini verdiler sabah akşam kullanacaksın 1 hafta sonra kontrole gel dediler. Neden olmuş olabiir çok korktum başına gelen var mı nolur dualarınızı eksik etmeyin.