Merhabalar bebeğimin göbeği düştükten 3 gün sonra kan gelmeye başladi doktora gittik gümüş nitrat sürdü gece daha çok kan gelmiş sabah tekrar götürdüm doktora yine gümüş nitrat k vitamini yapildi kan tahlili alindi şimdi yine sızıntı şeklinde yine kan geliyor 😞😓 neden böyle oluyır başina gelen var mi yarın tekrar kan vericez ve muayenete gideceğiz ne yapsbilirim tedirgin oldum baya 😞