minikoglum Bugün doğum yaptım saat 5 gibi sürüm sadece küçücük kolalastrom geldi emiyor ama sanki doymuyor sürekli ağlıyor hemşireler mama verilmez diyor çiş yaptı az önce kaka yok daha doyuyor mu ya gaz da çıkmadı hiç
Nrdnkrts minikoglum pompa varsa sütünü sağ şırınga ile ver ne kadar içtiğini gör bebeğin şekeri düşerse sıkıntı yaşarsınız eğer sütün şırıngaya bile gelmiyorsa bı 30 CC mama hazırlayıp verin derim.
321duru123 minikoglum canim çok normal eğer duş alma gibi bir şansın varsa duş al benimde sabah yaptığım doğumdan ertesi güne kadar süt gelemzdi sonra dolmaya başlar panik yapma yani normalde de sütümun masaAllah i var ama ilk gün hep sorunlu anca kanallar açılıyor
Paronayanne minikoglum canım dut suyu aşırı süt yapıyor . Hatta ben o kadar çok içtim ki mastit oldum . Sonra sütle başa çıkamadım o derece yani düşün. İmkanım varsa dut suyu iç hemen göreceksin şarıl şarıl damlıyor
ifo minikoglum 5 gün önce doğum yaptım bestlak damla verdi doktor ve duş yaptım çok iyi geldi bende beneğe mama da veriyorum emrdikten sonra ama sarılığı içim mama veriyorum doyması için yeni doğum yaptık şarıl şarıl sütümüzün gelmesini bekleyemeyiz