Kızlar 1 haftaya doğumum var annem bende kalıcak 10 gün kadar kalırım daha sonra yine gelirim giderim sen gelirsin sen gidersin öyle 40n çıkarırız diyor. 4,5 yaşında bi oğlum daha var. Ben evde kimseyi istemiyorum doğumdan sonra annem hariç. Annemin bile bizde kalıyor olması 4,5 yaşındaki oğlumun düzeni hemen değişiyor uyumak istememe yemek yememe evin dağınıklığı laf dinlememe gibi biri varken bu huylara bürünüyor çocuğum. E bide eve yeni bi bebek geliceği için kıskançlık duygusuna illaki kapılıcak ister istemez. 1 haftaya iyileşirsem evde kimseyi istemiyorum zaten kendi düzenimi kendim kurmak istiyorum. Annem sağolsun yemekle uğraşmayalım diye buzluğumu doldurdu hep köfte börek barbunya vs herşeyi düşünür yapar geceleri bebeğe bile bakar ama evde bi çocuk daha olduğu için düzen denilen bişey kalmicak şimdiden geriliyorum. Daha sonrasında teyzeler halalar dayılar bebek görmeye gelmek isticeklerdir ama dediğim gibi ben evde kimseyi istemiyorum ama kimseyi kırmakta istemiyorum. Siz eve ziyaretçi bebek doğduktan ne kadar sonra kabul ettiniz? Gelmek isteyenede gelme denilir mi bilmiyorum..