Minnak34 Selamlar herkese, 29.haftamdayım ilk normal doğum yaptım ikinci bebeğimde normal istiyorum inşallah. Ama devlet mi özel mi normal yapanlar yardım ricaa🩶🩶🩶💟💟
Balyanaklikoalam Minnak34 ilki özelde doğurdum ikinciyi zorunlu olarak devlet arada kıyafet dışında bir fark yoktu şansıma tek kişilik oda verildi özelden daha konforluydu hatta tabii her ilde aynı mı bilemem benimki şehir hastanesiydi bir de
Minnikkbebii Minnak34 durumun el veriyorsa tabiki özel. Fiyatlar çok artmış bi doğum yapmak 60-70 binleri buluyor maalesef. Durumum olmadığı için devlette yapıcam bursa şehir hastanesinde. İlk doğumum çok iyiydi rahattım şamsıma tek kişilik oda verdiler ebeler çok iyiydi inşallah ikincidede aynısı olur. Biraz şans meselesi🥲
Zlyha58 Minnak34 iki doğumumu da aynı hastanede yaptım ilkinde çok memnundum 2. Doğumumda doktorum dışında memnun kalmadım şimdi doktorum devlet hastanesine geçicek kasımda korkularım var ama büyük ihtimalle devlet hastanesinde doğum yapacağım 😰😃
aslhnkrts9 Minnak34 ben üniversite hastanesinde normal doğurdum ilk dogumumdu . Oda iki kişilikti . Ben çok memnun kaldım o kadar asistan olmasına rağmen çok güzel ilgilendiler
Minnak34 Balyanaklikoalam bende İstanbul çam sakurada doğurdum ama hep öğrenciler kaç saat dikiş attılar ilgi alaka sıfır memnun kalmadım. Özelde de hep ekstra para almak için yalandan sezeryana alıyor diyorlar korkuyorum
Balyanaklikoalam Minnak34 her yer aynı değil işte benim dikişlerim hem azdı hemde o kadaar güzel dikildi ki şu an izi bile yok hatta estetik dikiş mi yapıldı diye sordular kontrollerde özelde doktorumun diktiği ise çuval dikmiş gibi çıkıntılı kaldı kötüydü
unkurabiyesi İlki özel hastanede oldu ikinciye 13 haftaligim şehir Hastanesi’nde olmayı düşündüm ..orda doğum yapan arkadaşımdan bilgi aldım ve özelde yapmaya karar verdim
mervealkhudary Minnak34 Ben tüm takiplerimi falan şehir hastahanesinde yaptırdım ilk doğumum sezaryen oldu 36 haftalık sancım açılmam falan olmuştu oğlum tersti mecburen bu şekilde ilerledi doğumum ama özel de gibiydim tek kişilik odada kaldım şu an 2. Ye hamileyim aynı şekilde hiç özele gitmedim doktorumdan da çok memnunum İnşaAllah bu da güzel geçer 🥰 kuzenim yoğun bakım hemşiresi devlettekilerin daha çok tecrübeli oldukları söylüyor ama tabi siz kendiniz için en iyisini bilirsiniz😊