Selam kızlar,
23 haftalık hamileyim , herşey yolunda fetal dna yaptırdım, detaylı ultrason için en iyi doktoru buldum gittim( muayenesi baya pahalıydı ) suyu kilosu çok iyi diyor doktor, doğum paketi aldım içinde oda süsleme dahil ki ona bir sürü masraf ettik.
Bugün istediğim bebek arabası , babbjörn ve anne yanı beşiği indirimdeydi onları aldım ama herkes moralimi bozdu çok erken, yok nolur olmaz kötü düşünmeyelim ama diye diye lafları uzatıp niye şimdiden aldın demeye getiyorlar.
Yani kısacası doğar mı doğmaz mı belli değil alışveriş yapma demek istiyorlar herkes ama herkes aynı şeyi söylüyor. Bunları duymak istemiyorum artık . Sizce erken mi siz söyleyin..
Not: Bir kaç parça da kıyafet aldım çok beğendiklerimden. Hepsi indirimde ve çok uygun fiyatlardı. Bu arada ilk gebeliğim.