minnakanne12_ Diş tedavisi görüyorum. Eklem için splint kullanıyorum, bu hafta ortodontik tedavi için plağa da başladık. Diş çekimi vs de yapılacak. Kanal için bilmiyorum ama doktorun ve dişçin ile birlikte ilerlersen daha rahat olur. İlerlerse daha kötü olur. İhmal etmeden bence en azından bi ara sor ne yapabilirim diye. Diş zor iş kolaylıklar dilerim.. 🥲