Kızlar merhaba daha yeni yeni öğrendim gebeyim diye hgc iyi ultrason 5 gün sonra yapacam. Çok ağrım var solda sagda kendimi baya rahatsız hissediyorum bu agrılar normal mi bu kadar erken? Kimde vardı? Akıntı yok sadece ağrılar var. 6 ay önce dış gebelik vardı tüpüm patladı acil ameliyata girdim çok korkuyorum yine olur diye