Kitappsever_1 Oğlumun ismi Miran 2. Doğacak nasip olursa baran ismi ve Eymen aklımda sizce nasıl güzel mi bu isimler? Baran ismini çok seviyorum ama millet eskimiş der mi diye düşünüyorum.
ikimelekannesi34 Kitappsever_1 3 gün sonra doğum inşallah doruk olacak ismi nasipse ilk oğlumun adı dara
cebellato Kitappsever_1 canım sen daha iyi bilirsin ama eski isimler artık daha iyi bence, yenilere bir türlü ısınamadım ben ne yalan söyliyim
Kitappsever_1 ikimelekannesi34 bende bu tür isimleri koyuyorum ama maalesef ki doğulu oldugmz için herkes burnunu sokuyor eşimde dinliyor ilk oğlumu Eray koyucaktk izin vermediler