bebek308_ nurdancaky vala bizde öyleydik esim benim bulduklarımı ben eşimin bulduklarını beğenmiyordum en son eşimin çınar hoşuna giti bende zeyd ismini çokk seviyordum kendim birleştirip zeyd çınar koydum dahada kimseye sormadım eşimde ilkin söylendi ama sonra kabulendiler 😍
nurdancaky Benim eşim de Nuh ismini istiyor aslında ama çok kısa geliyor sanki söylemesi de zor içime sinmiyor bir türlü 😆
Eyllo Benim de oğlum oluyor düşündüğümüz isimleri yazayım size de fikir olur belki 😊 Aslan Cesur Baran Milan Ediz
Havin49_ nurdancaky ilk oğlum Yusuf kayra İkizlerime de buğra Burak Yağız yaman Kerem Kaan düşünüyoruz hangisinde karar kılarsak