Kızlar bebeğimi tanıyamıyorum sessiz sakın bebeğim çıldırmalık oldu mama reddi zor içiriyorum huysuzluk aglama krizleri devamlı kucak istemesi uykuya direnme gündüz 5 dk uyuyor uyanıyor 3,4 saat uyumuyor 5 dk uyuyor geri uyanıyor aşıdan sonra mı boyle oldu atakmı bu nedir? Yardım edin akıl verin cok bunaldım bu durumdan zaten anne sütü alamıyor mamayıda reddediyor 3,4 gündür aşı olalı 15 gün oluyor ogunden beri huysuz