Esramerym iycene piskolojim bozuldu tekme falan his yok 3 ücü gebelik nerdeyse 100 kiloyum acaba ondanmidir
Mavideniz26 Esramerym kilonuza göre çok normal hissetmemeniz zayıf insanlar daha erken haftalarda bile hissediyor. Ben 17 haftalıkken hissetim şuan 22 haftalıgız sürekli oynuyor
Papatya05_ Esramerym kilodan kaynaklıdır 24 sonra başlar inşallah sağlıklı olsun da gerisi önemli değil 🌸💕
ahsenimdeahsenim Esramerym bende kilolutum sizden az zayifim.15.haftadan beri hissediyorum 21 haftalik olduk.kiloyla alakasi yok bence
Esramerym ahsenimdeahsenim bilmiyorm canm ben 3 cü bebek sizin ki kac biraz his ediyorum ama cok hafif demek insandan insana deisio karin dar oluo genis oluo 2 sezeryanim var bide safra amaliyati oldum karnim isder isdemez hala uyusuk