Pazartesi sabaha karşı doğum yaptım bebek 2 hafta önden gidiyordu 3100 gram dogdu ama solunum sıkıntısından küveze girdi önce entübeydi salı gecesi solunum cihazını cıkarıp takip etmek istediler bugün cuma hala solunum cihazını takmamışlar gördüm faunus gibi bişeyde solunum yapıyor kaç gündür kendi iradesiyle. Anne sütüne 5 cc ile başlayıp 10 cc ye cıkarmışlar bugün kabloyla veriyorlar daha emzirmedim. Bugün gördüğümde gözünü açtı gülümsedi yüzüstü yatıyordu tırmanıyor gibi hareketliydi. Çok mutlu oldum. Doktor cigerlerindeki balgamı temizledik rahatladı dedi. Ama tabi bilirsiniz yarını konusmuyorlar taburcu muhabbeti yapmıyorlar. Benim durumumu yaşayan oldu mu? Bu durumlarda kaç güne cıkar. Ptesiden umutluyum sanki ptesi alacakmışım gibi..