Kızlar bugün kontrole gittim 39+2deyim bebeğim uzun zamandır kanalda erken doğum riski olduğu için iğne fitil vs de kullanmıştım doktorum bebek çok aşağıda olduğu için doğumunu yakın zamanda bekliyorum hazırlıklı ol demişti, bugün nstde ebe sancımın çıktığını söyledi ama ben ağrıı hissetmiyodum. Yaklaşık 1 saattir sürekli bebeğim bir yere toplanıyor sol tarafta vajinam ve göbeğimin arasında bi sıkışıklık hissediyorum nstde sancım çıkınca da öyle hissetmiştim. Bebeğim bir garip hareket ediyor bi anda sol tarafıma kayıyor sanki göbeğim çok sert toplanıyor bir yerde. Vajinamda bir acı hissediyorum çarpma gibi. Bunlar doğum belirtileri olabilir mi hastaneye gitsem mi bi? Ben aslında sancım sıklaşmadan gitmek istemiyordum ama son girdiğim 3 nstde de sancım çıktı hiçbirini en ufak bile hissetmedim doktorum da hissetmen gerek hiç mi acı yok falan demişti. Bir de bugün afedersiniz 3. kez büyük abdeste çıkıyorum ard arda doktorum doğumdan önce sık çıkabilirsin demişti