kader_2002 Sorum başlıkta yaşayan varmı doktor bir sknfaki muamele kadar bebek keseye düşer dedi yaşahan varmı
bilgedenizokaribal kader_2002 geç döllenme olduysa görünmeyebilir. Sen birkaç hafta daha bekle hemen endişeye, umutsuzluğa kapılma. Allah kolaylıkla, sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Kubraa06 kader_2002 2.gebeliğimde 6 haftalıkken boştu sonra düşük yaptım keseyi dolu göremedik şimdi yine hamileyim 6+4 te kalp atışı duyduk ama bazen geç gözükebiliyormuş cihazdan kaynaklı da olabiliyormuş
eed21 Ben bebeğimi ultrasonda tam olarak 12. Haftada gördüm o zamana kadar yok gibi geliyordu 😂 benimde o haftalarda bebiş yoktu 7+6 da duyduk kalp atışını