canannnblbll 5 günlük bebeğim var hem meme hem de mama kullanıyorum beslerken. normal gazını çıkarabiliyor fakat sanki kabızmış gibi kakasını yapamıyor, çok zorlanıyor uyuyamıyor da masaj yapıyoruz ama o da geçirmiyor ne yapmam lazım bilgili anneler