Ben normal doğum yaptım ilk çocuğumu şimdi bunuda öyle düşünüyorum geçen gün Nihan’a gittim ve normal doğumda olursa eğer gece denk gelirsek gece sadece nöbete Esra Ceyhun ve Pelin nöbete geliyormuş o yüzden Nihan’a gitmek istemiyorum sanırım Esra ya gidicem Pelin çok katı çünkü