Randevu bulamadığım için gidip sordum bana ayın son pazartesi günü randevularin acildigini söylediler biraz önce girip baktım 2 gün var normalde pazartesine ama randevular dolmuş Nazan hanıma randevu yok hiç bu hastaneye gidenler bilgi verebilir mi sabah erken gitsem randevu alabilir miyim 1 aydır randevu bekliyorum neredeyse 😓