birmayismasali Kızlar 26 haftalik hamileyim bebeğim iki hafta önde yani 28 haftalık ve suyum çok fazla. Şeker yükleme testi sonuclarim normal çıktı ama sanırım gizli gebelik şekerim var. Bu haftaya kadar 12 kilo aldım. Ama bakıldığında kilo almamış gibi duruyorum doktor suyun fazla olduğu ve sudan dolayı göbeğin buyudugu için bu kadar fazla almışsın dedi. Sağlıklı beslenmek dışında ne yaparsam suyum azalır çok korkuyorum erken doğum riskim olabilir allahım korusun
bilgemomy birmayismasali şekeri kesin meyvede de şeker olan herşey , karbonhidratlı birde pilav makarna gibi dikkat ederseniz düzene girer
Sssbbbs birmayismasali benimde çok az yüksekti doktor şekerli paketli şeyleri yememem gerektiğini söyledi birde akşam 6 dan sonra yemek yemeyi yasakladı sadece suya izin vardı
Havin49_ birmayismasali karbonhidrat olan şeyleri kes ekmek pilav veya çok kırlı ye çok meyve yeme diyet yapman lazım gibi bilet yani kısaca
birmayismasali bilgemomy evet doktorum 1 haftalık sıkı diyete girmemi ve 1 hafta sonra gelmemi istedi. Umarım azalır çok endişeliyim
bilgemomy birmayismasali hiç endişelenme doktoru dinle düzelir emin ol benim dondurmadan şeker yükselmişti hiç tatlı yemedim sadece paketli dondurmadan oldu bu yaz hiç dondurma yemedim kestim ve düzeldi kendini sen daha iyi takip edersin
Sultansultis birmayismasali merhaba , kontorlünüz nasıl geçti su azalmış mı? ben de şu an su azaltmak için diyet yapıyorum bir dahaki kontrole kadar
Glnrgz Ben de aynı durumdaydım. Meyveyi azalttım. Şeker ve karbonhidratı bıraktım düzeldi. Makarne ekmek pilav gibi şeyler yerine et ve sebze tüketin 1 2 haftaya düzelir. Suyu normale dönünce de çok yememeye çalışıyorum. Sadece meyveyi sevdiğim için onu yiyorum birkaç porsiyon
birmayismasali Glnrgz sıvı alımına dikkat ettiniz mi peki? Günde 2 litreye yakın su içiyorum bunun bir sakıncası olur mu azaltmalı mıyım bilmiyorum o zaman da idrar yolu enfeksiyonundan korkuyorum
Glnrgz birmayismasali bu zamana kadar hiçkimseden suyu azaltmakla ilgili bir şey duymadım. Aksine bir sorun olursa suyu fazla için derler. O yüzden bence suyu azaltmayın hatta arttırın. Zaten bebeğin içindeki suyun miktarı içtiğimiz suyla değil de yediğimiz şekerlerle karbonhidratla oluyor demek ki o yüzden onları kesince normale dönüyor
birmayismasali Sultansultis evet yaptığım diyet işe yaramış bir önceki kontrole nazaran suyum azalmış ama hala çok fazla diyete devam etmen gerek dedi
Sultansultis birmayismasali bunu duyduğuma sevindim umarım bende de işe yarar yeter ki işe yarasın diyet hiç sorun değil yaparız valla
Medet Sultansultis Hiç telaş etmenize gerek yok kesinlikle karbonhidrat ve meyve aşırı etkiliyor bilginiz olsun bende aynı durum vardı dikkat ediyorum tam buğday ekmeği kullanıyorum elhamdülillah düzene girdi doktor sizde beyaz ekmek pasta börek çörek tüketmemelisiniz ve meyvelerin hepsinde şeker oranı yüksek o yüzden biraz ara vermelisiniz derim 🌸 inşallah hepimiz sağlıkla hayırla kucaklariz evlatlarımızi
Sultansultis Medet benim şeker yüklemem temizdi 24.haftada yaptırmıştım, sonra bu sıvı fazlalığı çıkınca bir daha yaptık 29.haftada yine sıkıntı yoktu. Ama doktor yine de sen diyabetli gibi beslen bi deneyelim dedi şu an meyve dahil hiçbir basit karbonhidrat tüketmiyorum sadece tahıl kurubaklagil vb kompleks karbonhidrat alıyorum. İnşallah bi işe yarar. Sizde şeker yüklemesi yapılmış mıydı nasıldı? Acaba şekeriniz vardı ondan mı işe yaradı diyet?
Medet Sultansultis ben şeker yüklemesi yapmadım ama kan şekeri ölçümu yaptım belli bir süre çok şükür bir sıkıntı çıkmadı şekerim yoktu ama yinede diyet ise yaradı çok şükür
Nihan87 İki gebeliğimde de fazlaydı, ilkini 39+2’de zorla suni sancı alarak doğurdum, ikincide 36+4teyiz daha hiç doğacak gibi değil. Beni de sürekli korkuttu doktorum suyun fazla erken doğum olabilir diye ama olmadı şükür
Tugbisssss Kızlar benim de 22. haftada detaylı ultrasonda bebeğimin suyunun fazla olduğunu öğrendim o günden beri ekmeği kestim karbonhidratı çok fazlaca azalttım yemiyorum desem yeridir. Şu anda 25 haftalığım haftaya kontrolüm var. Yalnız çok fazla kasık ağrım oluyor bu suyun fazla olduğundan dolayı mı anlayamıyorum. Özellikle biraz ayakta kalsam kendimi yatakta buluyorum ağrımdan karnım kasılıyor. Doktorum da yatıp dinlen çok şiddetlenirse gel dedi. Dün yaşadım sabah geçmişti ama şimdi yine evi süpürdüm ve ağrım var bu durumu yaşayan oldu mu ?