Arkadaşlar normalde şeker hastası değilim şekerim 83 şeker 50gr yükleme ve sonrası 190 çıktı.Bugün 100 gr yüklendi o da 180 çıkmış.25 haftalık hamileyim bu durumu yaşayanlar var mı daha doktorla görüşemedim ne yapmam lazım nolur yardım edin çok korktum