Kizlar tüp bebek hastasiyim 13 ekim pazartesi transfer oldum ayin 21 inde test verdim beta değerim 25 cikti pazartesi birdaha kontrole gidecegim fakat iki gündür kahverengi lekem var bazende afedersiniz azicik parca seklinde kahverengi siyaha yakin geliyor yerlesmemi acaba ne yapmaliyim suan hamileyim yani ama napacagimi bilmiyorum acaba ne oluyor 🥺🥺🥺