aboutbehis mrvt94 Normalde tansiyonum 12/7 dir, bu gebelikle birlikte hep 10/6 10/7 civarinda (30 haftaligim) Korkulcak bir durum degil, hamilelik ilerledikce, kan dolasimi daha da artiyor. Onemli olan 9/6 dan dusuk olmamasi 14/9 dan yuksek olmamasi
mrvt94 Nisanmomy evet kafam gözlerim tuhaf normale döndüğünubde anlayamadım bubsaatler de yorgunluk cokdugu için
mrvt94 monal ilk aylarim da oluyo di böyle de şimdi olunca tedirgin oldum tuzlu ayran içtim iki mandalina yedim ama hala kendime gelemedim
smoms mrvt94 benim de bugün ona sekiz çıktı 32 haftalık hamileyim doktora sordugumda düşük olması normal yüksek olursa sıkıntı demişti
Pandapella mrvt94 psikolojik olarak kendinizi kötü hissediyor olabilirsiniz yada farklı bı problem olabilir tansiyonunuz çok iyi hamilelikte doktorum normal tansiyonun daha düştüğünü söyledi benim son haftalara kadar kortizon kullanana kadar hep 10/6 devam etti tansiyonum