Bende de idrar yaparken kırmızılık vardı emin olamıyorum doktora gittim enfeksiyon geçiriyormuşum doktor idrar yolu enfeksiyonu dedi kendi doktorum belki kum veya taş olabileceğini ama bir şey yapamayacaklarını söyledi antibiyotik kullandım şükür iyiyim