Kızlar ilk bebeğim vefat etti doğumdan 20 saat sonra çok zor zamanlar geçirdik çok yıprandık ama çok şükür şimdi 55 günlük bir bebişimiz var. Bebeğimle melek ablasını ziyarete gitmek istiyoruz mezarlığa ama tabii ki büyükler her zaman ki gibi hurafelerle dolu hikayelerle gitmemem gerektiğini söylüyorlar. Bebeğimiz vefat ettikten sonra düzenli olarak mezarlığa gideriz doğumdan sonra ben hiç gidemedim şimdi gitmek istiyorum ne olabilir ki 🥶🥶🥶