en son regl 1 ekimde oldum 21ekim de test yaptım silik çizgi çıktı kan verdim aynı gün beta 600 çıktı ama 2 eylül de kürtaj oldum kimyasal gebelik ya da düşük olur diye doktora gitmeye korkuyorum ve yerleşme kanaması diğerinde de olmamıştı şu an da yok acaba düşük olabilir mi???