Dilara9422 Kızlar etlik şehir hastanesinde kontrole gideceğim öneri istiyorum 2 lı tarama da yaptıracagım doktor önerisi bekliyorum
gozdenur06 Dilara9422 ben bugün ece geldi isimli doktora gittim o kadar memnunumki gerek güler yüzü gerek konuşma tarzı ve tane tane açıklayıcı konuşması çok hoştu kesinlikle tavsiye ederim çok tatlı dilli birisi
Hzltpl Dilara9422 Ben Bilkent takipliyim ama bugün sağlık ocağındaki hemşirem oya aldemiri önerdi etlikte mutlaka git ben ona gidiyodum dedi bi bak istersen
Dilara9422 Hzltpl bende ilkinde bilkente gittim sürekli de uzak ora bide buraya bakacagım doğum yine bilkentte olur yüksek ihtimal
Dilara9422 Doğru düzgün birini bulamadım bir sürü doktor var hepsinde farklı şeyler yazıyo kafam karıştı