deletedmom832 Ben 34 girdim de, erken doğum riski demedi hiç sadece kendini yoracak şeyler yapma demişti. Zaten istesem de yapamıyorum tansiyon yüzünden nefes nefese kalınca sanki biri boğuyor gibi oluyor tek merak ettiğim de doğum nasıl olur onu bilmiyorum. Sende dikkat et kendini yormamaya çalış elinden geldikçe tansiyon düştükçe kalp atışı bizim gibi insanlarin çoğalıyor çarpıntı yapıyor ben hastaneye gittim o yüzden nefes nefese kalacak şeyler yapmamaya özen göster olur mu